torsdag 29 december 2011

Nu flyttar Gösdrottningen till FishEco

Snart börjar ett nytt år och det innebär lite förändringar. Dels har jag lite nyårslöften som jag ska försöka hålla :) Och en spännande förändring är att min blogg "Gösdrottningen" kommer flytta till "FishEco". Det innebär att den här bloggen kommer att ligga vilande framöver och mina inlägg hittills ligger kvar. Mitt första inlägg där lades in idag och min nya blogg finns på http://fisheco.se/index.php?modulID=4&contentID=57

Gott nytt år och skitfiske! :)

2 kommentarer:

  1. Tja!
    Jag undrar lite hur isläget är på ute på marmafjärden om det är möjligt att ta sig ut med båt och fiska där? till i helgen alltså :)
    vore tacksam för svar!

    SvaraRadera
  2. Tjenare. Isen ligger i Marma nu så det är ismete som gäller. Jag ska själv dit och ismeta i helgen så vi kanske ses ;)

    SvaraRadera