måndag 5 december 2011

Jul och PB!



Idag håller jag på med lite sen julpyntning, jag har inte prioriterat det men det var riktigt kul nu när jag satte igång :) Min hund Bella är tomte :)
Har fiskat hela helgen, men nu blir det lugnt eftersom jag har fått sår på händerna som inte vill läka och det märkte jag ju igår när jag blev inhyrd att hoppa in och spela konsert med min fiol. Gjorde skitont nästan hela tiden....så fiske och fiolmusiker är en dålig kombination, men det är så kul med fiske så jag får stå ut med lite smärta när jag spelar :) Jag hade med min kompis Evelina ut i Marma igår och fiskade innan jag var tvungen att åka iväg till genrepet och det blev en kul fiskedag eftersom Evelina fick nytt PB på gädda. Ska bli fler PB innan isen kommer! :)

2 kommentarer:

  1. Hej Cecilia.

    Önskar dig en bra vecka =)))

    Hoppas att dina sår på händerna läker snabbt.

    Och stort grattis till Evelina för hennes pb på gädda!!!

    "skitfiske & kraftigt böjda spön"


    Mvh/David

    SvaraRadera
  2. Härligt! Girlpower Marma så ska det låta.
    /Leif Holmqvist

    SvaraRadera