söndag 27 november 2011

Ligger och söndagsmyser med min hund Bella och lyssnar på hur regnet öser ner... Tänkte försöka få igång den här bloggen, jag är ju ingen hejare på datorer men jag får väl lära mig allteftersom :)
Tänkte skriva mycket om fiske eftersom jag är en fisketokig tjej, fiskar mycket gös, därav namnet gösdrottningen :) Men nu på hösten blir det även gädda. Hade härligt fiske igår, ska berätta mer om det sen :) Ville bara skriva nåt för att få igång bloggen och se hur det fungerar.
Ha en härlig söndag!
Cecilia

7 kommentarer:

  1. Hej Cecilia! Vad roligt att du har startat en blogg. Kraam Helene S

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen på tiden!! Oj va kul det ska bli att följa dig även här! Lycka till med bloggandet!! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Det är en jättebra ide...Gösdrottningen. Det är omöjlig att fiske här i tyskland som du gör i sverige. Jag kan njuta av din blogg över vintern och när jag vänta för en ny fiske-semester i sverige. Ha en bra dag! Astrid

    SvaraRadera
  4. Blir spännande det. Lägger genast upp en länk från korsnas-sportfiske.se

    SvaraRadera
  5. Va kul! Lycka till du toppenhärliga tjej!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kram tillbaka Helene ;)
    Sussi, kommer fråga om tips från dig ;)
    Astrid, jag hoppas vi kan få till en fisketur nästa år.
    Tack Peter ;)
    Tack Annika, gullig du ;) Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  7. Kul att du lyckades bra med bloggen. Lycka till

    SvaraRadera